Tre graders skillnad...

... var det från hemma och stan. Femton minusgrader är ju rena medelhavsvärmen jämfört med somliga platser längre norrut, men brr vad kallt det är ändå!
Jag gillar wake-up lampan jag fick av Oo i julklapp. Det är inte som att vakna av att taklampan tänds upp likt fem1000 wattare rätt i synen, utan man vaknar av att det är lite halvljust, slumrar vidare och vaknar till igen av att det är lite ljusare och så vidare tills hela rummet är upplyst och man inser att det ju faktiskt är morgon nu. Dock verkar den ha någon automatisk avstängning där jag får leta avaktiveringen, för efter en timme stänger den av, och har man inte kravlat sig upp innan dess, sjunker man gärna ned i mörkret igen. 

Idag blir det till att packa och städa lite hemma. Funderar på att ta en sväng förbi garnaffären på Avenyn efter timmarna här. Jag befinner mig ju bara ett stenkast därifrån, och jag är ju lite sugen på att göra en apelsin! :o)
Men nu ska jag försjunka ned i HTML-programmeringen igen. Lite småkul faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0