Poliser, lärare eller försäljare...


... de finns överallt och alla är de lika oskyldiga. En treåring!? Hur f-n är man funtad?? Ett barn, når inte upp till en fullvuxen mans midja och han kör in k-ken i den lilla kroppen! Nej, jag slutar aldrig vämjas över denna typen av brott, och fattar inte hur lagen och straffen kan vara så mjäkiga!? Skär av den bara, utan bedövning och låt de själva utnyttjas i ett sjaskigt fängelse långt-bort-i-stan!

Bu-hu stackarn han mår dåligt!?
Undrar hur de utnyttjade barnen/flickorna/kvinnorna mår!? Han skafruktansvärt dåligt! Han ska må så dj-la dåligt att han tar livet av sig så vi blir av med svinet och jag kan leva i skön förvissning att mina skattepengar inte används till att pyssla om sådana som han i ett lyxfängelse! Det räcker att mina skattepengar redan använts för att betala hans lön och sexköp, fy f-n säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0