Morgon

Bara fem minusgrader och molnfri himmel. Vi börjar så smått komma till liv i stugan, och jag känner förvånansvärt ingen träningsvärk i benen. Däremot ont i ryggen som vanligt, trots att sängen kändes skönare än den hemma. Nåväl, liftarna har börjat röra sig utanför våra fönster och enstaka morgonpigga entusiaster är på väg upp.
Jag och Anna fixade spagetti och köttfärssås till middag, och efter en dusch tog vi tog en sväng ned till det nya Experium som inte bara bestod av äventyrsbad, utan också flertalet restauranger, biograf, bowling, bar och spelhall. Hypermodernt och megaturistinriktat. Jag besegrade Oo i Sega rally, vi tog en dricka i baren och gick tillbaka. Jag var helt slut och lade mig tidigt. Märkte inte ens när Oo kom och lade sig.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Sover ni fortfarande? :o)

2010-01-13 @ 11:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0