Jag kommer!

Inget fel vad de kunde se! Oo ringde och var nu på väg hem med henne via Apoteket. Veterinären hade klämt och känt, lyssnat, tagit temp och blodprov. Möjligtvis att ena njuren var lite förstorad(?), men det kunde bero på att hon inte druckit så bra på sistone, och knäet(?) på högerben reagerade Maja möjligtvis lite på. Men herr/fru/fröken doktor kunde inte tro annat än att hon sträckt sig eller nåt i och med att han/hon inte kände eller såg något. Han/hon skrev ut lite smärtstillande, och om hon fortsatte att halta skulle vi komma tillbaka.
Så jag ber om ursäkt för mitt melodramatiska inlägg och känner viss genans för att jag lät fantasierna dra iväg med mig. Min Maja verkar må bra! :o)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Så Oo är hemma för vård av sjuk katt idag? :o)



Gott att det inte lät så illa som du var orolig för!

2010-01-27 @ 10:27:09
Postat av: Linda till Stefan

Hehe, det borde man banne mig kunna vara! VAD är det extra VAB, Vård Av Djur! :o)

2010-01-27 @ 10:33:14
Postat av: Stefan

Så du menar att han är hemma för VAD??? ;o)

2010-01-27 @ 11:15:03
Postat av: Linda till Stefan

Precis! :o)



Eller som Oo sade: Han är hemma och VAK:ar (Vård Av Katt)!! Hehe!

2010-01-27 @ 11:34:42
Postat av: Elin

Å, vilken tur att de inte hittade nåt och att hon ine verkar reagera på det! Klart man kan vara hemma för VAD´och Vak :)

2010-01-27 @ 11:36:54
Postat av: Linda till Elin

Ja, Oo ringde och meddelade att hon både varit på lådan och ätit lite :o)

Och klart man kan VAD:a tycker jag. Det är ju våra barn i oss barnlösas ögon! ;o)

2010-01-27 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0