Tveksamt spel

Hahahahahaha! Vi har ett smidigt bokningssystem för våra innebandyträningar. Denna lördag ser det dock ut att bli lite väl tunt med folk då bara två hittills sagt ja. Frustade till över Olivers kommentar, han är så himla skön!

Oo ska visst träffa en gammal jobbarkompis för en öl nu efter jobbet. Jaha minsann, man hinner inte ens lämna stan så är råttan på det berömda bordet! ;o) Imorgon ska det spelas poker hemma hos oss, vilket faktiskt var mitt förslag. Undrar om jag kommer att hitta en bakis Emil, Andreas eller annan med håriga ben i sängen intill Oo när jag kommer hem?


Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det bra att man kan styra vad pojkarna ska göra även om man inte är hemma?! ;) Men du vet att de inte ska spela poker va? De har planerat in värsta melodifestivalkvällen! Johan har t.om. köpt en rosa glittrig skjorta, och Andreas valde en guldig och sen skulle de ha poängprotokoll för att bedömma varje bidrag osv. ;)

2010-02-05 @ 20:02:25
Postat av: Linda till Elin

Hahahahaha! Åh, att de passar på de rackarna? Det hade jag ju velat se! ;o)

2010-02-06 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0