Till Anna

Nu är det nära min kära Anna och vän,
på lördag i Stockholm vi träffas därhän!

En möhippa speciale för bara dig och mig,
men jag lovar att inte förskräcka dig.

Jag skulle kunna be dig att packa skoteroverall och luftgevär,
men på planet det kan bli så mycket extra besvär.

Jag ber dig istället att packa väldigt lätt,
bekväma underkläder är alltid rätt!

Något varmare för en promenad i stan,
kan vara bra när du landar ditt plan.

Jag ser fram emot helgen med fröjd,
och hoppas att du blir nöjd!

Inga plikter, göromål eller samveten,
bara du och jag, inget manfolk eller måsten.

Jag kommer att finnas på Arlandaterminalen,
och i mars är det dags för stora bröllopsfinalen!

Kram!!


Kommentarer
Postat av: Anna

KRAAAM!:oD

2010-02-03 @ 08:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0