Slut

Middag betraktad av Fia, grahamsgröt med äppelmos och en sprillans ny multivitamin som Oo inhandlade på Apoteket idag. Han tyckte att "Sport" passade till mig med tanke på alla mina combatpass jag nu kör. Kanske inte så dumt, jag är helt SLUT! Kroppen känns helt orkeslös på det sätt den bara kan bli efter fysisk ansträngning. Alltså inte slut på något feberaktigt sjukdomsvis, bara rätt och slätt slut. Och imorgon är det pass igen.
Ikväll var vi fyra stycken, alla återkommande! Kanske jag börjat få ett litet gott gäng där ute?
Kroppens gnöl just nu till trots så ska det bli rackarns kul att köra i Kållered imorgon! Det spelar ingen roll hur trött eller anti man är, allt bara försvinner när man står framför deltagarna och musiken dundrar igång! Så kan jag slockna i soffan efteråt :o)

Klockan är kvart i tio, Oo ligger och pillar mig i håret och mina ögonlock blir bara tyngre och tyngre. Sängen nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0