Ostbåge?

Jag har ont i ryggen. Kan bero på snöskottning, kan bero på ovana vid nya madrassen. Imorgon är det besök på "Solen i jorden" igen, och jag kan inte påstå att jag har så ont i svanskotan att ett rektalt ingrepp känns nödvändigt. Faktiskt. Däremot får han gärna göra något åt ryggen. Det är lite annorlunda smärta än den jag tidigare hade från den gamla madrassen. Denna sitter lite högre upp och jag väljer att tolka det som att ryggen protesterar mot att faktiskt ligga rakt och inte som en ostbåge. Bara en fråga om tid. Lite till.
Kvällens combatpass kommer säkert att göra susen och det är fem stycken bokade! Tycker det är skitkul att de fortsätter komma och verkar finna träningsformen lika skoj som jag gör! Denna före detta ostbågen ska glömma trötta snöskottarmuskler och svettas gärnet ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0