Extraknäck

Fotbollssäsongen är ju snart igång, eller den är kanske igång med tanke på de pågående träningsmatcherna. Alla vi o-vakter ombads skicka in de matcher vi kunde jobba på så de kunde fördelas ut. Jag inser snabbt att många matcher krockar med mina combatpass på Sportlife! Eftersom jag inte är intresserad av riksförordnande och åka med på bortamatcherna, blev det bara fyra möjliga matcher för mig fram till och med maj. Och då har jag ändå räknat med AIK-mötet då jag får försöka fixa vikarie till combaten. Alla ordningsvakter lär behövas då, så den torsdagen får detta extrajobb gå före, om jag nu får tag i en vikarie vill säga, annars får de klara sig utan mig, hur nu det skulle gå! :o)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0