Tabbe

Man ska följa sin magkänsla!
När jag fyllde i fakturaunderlaget vid elektrikerns besök i fredags, gav jag mina personuppgifter men tänkte att det kanske skulle vara Oos eftersom det är han som står som fastighetsägare. Jag hängde dock upp mig på att jag var uppdragsgivare eftersom jag ringt och beställt och varit närvarande vid arbetets utförande. Nästa vecka är det planerat att vi ska fixa med banken så att jag också står som ägare till huset, men det hjälps inte, vid arbetets utförande var det Oo som stod som ensam ägare och det är det som gäller enligt samtal med Skatteverket. Pratade med elföretaget där fakturaunderlaget gick iväg igår(!) men han tog Oos uppgifter och skulle se om han kunde korrigera, för enligt Skatteverket krävdes en rättelse från företaget. Annars blir det avslag och vi får betala hela arbetet själva utan ROT-avdraget. Så onödigt och så klantigt! Jag hoppas verkligen att elföretaget kan fixa rättelsen, men de får ju sina pengar oavsett så de kanske inte lägger så mycket krut på detta... Buhu, jag är en sådan mupp!

(Inte mitt - ännu!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0