Välbekant?

Min mobil strular! Tänkte jag skulle vara duktig och tömma utkorgen på dess dryga 600 meddelanden (tömmer inte så ofta). Tydligen var det för stor uppgift för min Nokia då den havererade totalt. Tre kvart och två kollegors försök senare konstaterades bara en död telefon som vid slumpmässiga tillfällen kunde vibrera några sekunder, pipa några sekunder alternativt inte reagera över huvudtaget. Samtal kopplades inte fram, inte heller sms. Vid ett tillfälle evrkade den som vanligt igen, men när jag så försökte rensa utkorgen igen så hängde sig alltihopa ännu en gång.
När vi gett upp och det gått en stund rasar tre sms in. Christoffers test-sms, men han skickade bara ett. Verkar som den kanske fungerar nu då? Fast jag ger rackarn i att ge mig på att rensa i utkorgen igen. Orkar bara inte försöka hitta en ny mobil!!
Fast välbekant och välbekant...tappade ju den förra i toaletten, men välbekant i fråga om mobilstrul!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ah! Jag har då inte skickat något sms efter ditt svar. Bara så du vet. ;o)

2010-08-09 @ 19:04:55
Postat av: Linda till Anna

Hehe, ok gott att veta! Verkar som den funkar som den ska nu igen. Jag ska ge sjutton i att försöka "städa" i den! Xo)



2010-08-09 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0