Söker

Eftersom Oo somnade till "Aladdin" första gången, såg vi om den igår. Jag påmindes än en gång hur gärna jag vill ha de andra klassikerna på DVD som jag nu bara har på VHS uppe på vinden. Det är bara några speciella jag vill ha och ännu inte funnit, "Lilla sjöjungfrun", "Lejonkungen", "Skönheten och odjuret", "Monsters inc" och "Ringaren i Notre Dame". Hittade de "nyaste" på nätet, "Monsters inc" och "Ringaren...", medan de övriga har utgått ur sortimenten. Kanske de kör en raid med nysläpp någon gång, men jag vill ju ha dom nu! Tror jag såg "Skönheten och odjuret" tre gånger gånger när den gick på bio! Och "Ringaren..." två :o) Lejonkungen köpte jag i både svensk och engelsk version. Det var innan VHS-versionen med först svensk och sedan orginal släpptes på ett och samma band. Snacka om att man känner sig gammal!

Nu blev i varje fall de två som fanns beställda, för under hundralappen styck och så får jag hålla utkik efter de övriga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0