Fyra nya

Det blev fyra för tre på Bokia i Frölunda torg. Oo spelar fotboll uppe i Trollhättan någonstans, så jag gjorde också en liten utflykt efter jobbet. Hittade också ett par mammajeans som inte var för långa! Känns bra eftersom jeans funkar till allt och jag känt att jag verkligen behöver ett par under denna tid. De är faktiskt riktigt sköna! Fick dessutom bygga på trosförrådet också eftersom inte bara byxorna blivit för trånga på sistone...
Roslunds och Hellströms senaste "Tre sekunder" följde med hem, men sedan tre för mig oprövade författare: Christina Larsson, Peter James och Tamara McKinley. Får se vilken jag börjar med.


(Maja tigger kel)


Känner mig rätt trött och seg trots relativt bra natt. Måste hitta på nåt middagsaktigt, men orkar inte! Ååh, var är mina miljoner på banken så jag kan ha en egen kock!? Xo)
En kokt majskolv kanske, och lite chips? Eller vara ambitiös och köra på lax och kokt potatis? Suck, ofta undrar jag hur fanken vi ska kunna ta hand om en unge när vi knappt ens orkar ta hand om oss själva och laga riktig mat? Hur ofta köper vi inte thai, pizza, sushi eller käkar ute? Jag vill inte att mitt barn ska växa upp på McDonalds, men ORKA hålla på och laga mat vareviga dag?

Dessa ungar är enklare i maten och betydligt mera tacksamma! Notera att det finns massor av plats över i korgen. Det här kommer ju att gå finfint! Xo)

Nej, nu pockar magen på något, majskolv får det bli. Majs är väl nyttigt hallå?





Kommentarer
Postat av: Anna

Majs är absolut nyttigt! Kul med nya böcker. :o)

2010-08-18 @ 19:43:10
Postat av: Eva Blom

Men grattis till magen Linda! Har jag helt missat! Hoppas du mår bra! Å bra shoppat. Jag kan bara säga att jag ångrar att jag inte köpte några fler par byxor lite tidigare i graviditeten! Skönt ska det vara! :)

2010-08-18 @ 21:35:17
Postat av: Linda till Anna

Visst är det? Och chips är ju potatis, och dessutom toppade jag med frukt i form av jordgubbskräm, bra va? ;o)

2010-08-19 @ 08:22:35
Postat av: Linda till Eva

Tack! Ja, jag insåg ju att det inte riktigt funkar att vänta ut detta byxproblem, så lika bra att ta tag i det :o)

2010-08-19 @ 08:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0