Torka trots regn

Jag lider av skrivklåda men finner inget kreativt att leva ut den med! Skumt och väldigt frustrerande. Ge mig något att skriva om!

Har godkänt advokaten i Irland att utbetala 2000 euro till advokaten i Portugal för genomförande av ägarbytet. No return. Har fortfarande inte riktigt fattat vad jag ska göra med den där Appostillestämpeln eller vad den ska sättas på, men vågar faktiskt inte fråga fler gånger! Han måste tro jag är efterbliven efter att ha svarat för femtioelfte gången, men det är Power of attorney hit och Appostille certificate dit tillsammans med Fiscal representative och annat fackmumbojumbo.
Det regnar ute och jag har ont i svansen. Det luktar skit, är det jag?? Fryser. Oo ska på GAIS-match ikväll och jag combattera i Sisjön. Måste bestämma mig för vilken styrkelåt jag ska köra på specialpasset i Almedal. Ge mig nåt att skriva om!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Här har du nåt att skriva om. Varje dag. :o)



http://skrivpuff.blogspot.com/

2010-04-28 @ 19:28:26
Postat av: Linda till Anna

Ååh, spännande adress! Blir helt klart att kolla in imorgon! Tackar! :o)

2010-04-28 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0