Tjipp tjopp!

Onsdagsmys i sängen. Oo löser en soduko som jag gick bet på. Tre stycken mysterycacher kräver lösning av tre sodukos för koordinaterna, och de är indelade på "medium", "hard" och "very hard". Jag tänkte att jag skulle kunna fixa "medium" men icke. Sedan låg Oo och knopplade en stund och så tjipp tjopp var den löst! Suck.
Både jag och Oo hade totalt glömt bort att sotaren skulle komma idag! Som tur var har grannen en nyckel så han kunde släppa in honom, och stegen stod lämpligt kvar utanför entrén sedan Oo ställt om vår jätteklocka i köket.
Det kanske blir lite dyr shopping idag, Elfasystem för att fixa hallgarderoben vilket sannerligen behövs. Oo tyckte han kunde pyssla med det medan jag jobbar på söndag, och jag säger inte nej tack till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0