Måndagkväll

En nöjd Oo efter GAIS-seger med 2-0 mot ÖSK, men knappast lika nöjd som undertecknad efter dagens combatpass. Det var faktiskt fler killar än tjejer, tre mot två! :o) Fick frågan om jag ska köra hela sommaren vilket jag faktiskt inte har en aning om ännu. Har svårt att tänka mig att de låter båda passen ligga kvar, men ett i veckan känns troligt. Det är ju inte så många deltagare men jag hoppas ändå att de låter passet ligga kvar! Jag har nu börjat pusha dom mera allt eftersom de kommer in i koreografin och tekniken. Kul!


Prima middag i form av  varma mackor! Innehåll: Falukorv, grevé mjukost och ketchup.
Lönesamtalet jag skulle haft förra veckan blev framflyttat till imorgon. Tjoho. Sedan ska jag massakreras hos naprapaten vilket ska bli gött. I varje fall efteråt!





(Namnam!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0