Lördagssol

Utan och med blixt tagen från min nya myshörna uppe på loftet! Bäddsoffan gjorde sig riktigt bra här uppe och föll även Fia i god jord, tyvärr kanske man kan säga då hon visat sin förtjusning med att bokstavligt talat sätta klorna i den.
Vanan trogen vaknade man tidigt, men till skillnad från Oo kunde man ligga kvar och dra sig och njuta av solen som letade sig in genom rullgardinerna. Strålande sol men ingen större värme på utsidan ändå. Hittar man ett hörn med lä från vinden tror jag dock det kan vara riktigt skönt! Molly Sandéns skiva går högt så hennes underbara röst fyller hela huset ända upp till knocken och där jag sitter. Fia ligger intill, Maja i soffan nedanför då den värsta städningen gjordes undan igår känner jag mig riktigt väl till mods. Livet är gott! Ikväll ska Oo få plocka fram nätbrynjan, burkölen och grabba sig med andra grabbar hos Niklas där de ska spela poker. Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra vilket känns riktigt skönt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hu vad skönt det lät då... Att inte veta vad man ska göra och njuta av det. :o)

2010-04-24 @ 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0