Inget aprilskämt

Klockan är halv nio, Skärtorsdag och första april. Lediga imorgon och jag har gått och lagt mig! Skulle kunna packa inför helgen, skulle behöva dammsuga, men istället ligger jag här efter att bara micrat middag och slappnat av i ett renstädat kök. Oo har jagat cacher efter jobbet, men även hunnit röja lite här hemma. Antikrundan går på tv:n, Fia ligger intill och Oo plöjer sina fält i Farmville. Vi har det gott!






Ylva hade både huckle och förkläde, men jag hade i alla fall kjol! Det var riktigt luftigt och skönt, men det var rätt bra att jag hade tagit på hotpants under så det inte blev för luftigt! Xo) Jag var lite allmänt förvirrad där ibland, men gick bra ändå. Skitkul och skitjobbigt! Ylva hade fixat chokladägg och sportdryck att frossa i efteråt, och vi fick mycket positiv respons, kul! Det gigantiska björnhuvudet på golvet? Inget konstigt aaalls! :o) Det är till en stor dress som antagligen använts till "Funky kidz". Man kanske skulle köra ett pass i den? Snacka värmeslag!


Ett gigantiskt välfyllt påskägg väntade i instruktörsrummet, samt en liten present till oss alla! Tio-kort på solning och vattenmassage kommer till betydligt mer användning än proteindrinkskortet. Tackar!

Jag är verkligen ingen fan av frukt annat än nedhackad till salladsform och badande i grädde. Bara banan är ren bukfylla men bättre än ingenting alls.
Märker att jag inte kan koncentrera mig nu när Lyxfällan visas ovanför skärmen. Nog bloggat för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0