Dagen i bilder

Loggar in för att kolla bokningarna till passet jag ska hoppa in på i stan bara för att se att hela dagens pass är inställda. What? Martina som jag ska vikariera för vet ingenting heller, men ett samtal till City Domkyrkan-anläggningen avslöjar att de håller på att byta golvet så inga pass har körts sedan i torsdags. Jahapp. Kändes lite jobbigt att åka in till stan då, men nu hade jag ju bokat mig till Budo & Fitness-butikens lilla "happening" att pliktskyldiga Linda inte kunde utebli. Åkte med Oo som skulle på GAIS-match och tänkte springa på stan resterande tiden. 

Sushibuffé och lite snacks samt 40 procents rabatt! Det kunde man ju bara inte låta passera oshoppat!

Hittade tyvärr inga svarta träningsbyxor jag gillade, men två topar! Den svarta visar ryggen som jag tyckte var lite kuligare än de traditionella svarta som finns.

(Najs)


Kunde inte motstå. Observera att det är den minsta bägarstorleken, se vad liten den är i min hand!


(Också najs!)





Esprit i Nordstan hade denna goa "tröja"! En vit kjol slank med också, redo för sommaren!



Middag á la latmaskar.


(Mycket najs!)




Oos häl är ganska ok från lördagens innebandy. Värre tycker han nog att skavsåret han fick av de nya skorna är!
Gör bilden liten så bara de hågade kan klicka upp och rysa!



(INTE najs!)






Kommentarer
Postat av: Anna

AAAAAAJ! Det där skavsåret såg ut att göra riktigt ont. Jag ska genast sluta beklaga mig över mitt lilla skavsår jag har fått under näsan efter helgens snytande.



...och den där tröjan var ju jättefin. Fin färg på dig också! :o)

2010-04-25 @ 21:16:50
Postat av: Linda till Anna

Tack, ja jag gillade också dess pösighet!

"-Men är den inte lite stor?" Undrade Oo när jag krängde på mig den. "Lyft på armarna! Aha, den ska vara så?"

:o)



Och håller med...Ajajajajajaj!! XoI

2010-04-26 @ 13:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0