Visst ja...

... Har bokat tid för Gulingen. Ratten vibrerar när jag bromsar, så antagligen är det dags att byta bromsskivor, eller bromsok, eller något annat som jag inte vet namnet på, men som har med bromsar att göra. Eller så är det något annat som kommer att kosta en biljard att fixa. Om inte annat, så har de ju en förmåga att hitta något  annat också som behöver åtgärdas när Gulingen är inne...
Oo skulle också boka tid för din Goldie, då han hade nåt vaj med nåt kullager. Får väl se vems räkning som blir saftigast. Domen kommer på tisdag, dagen efter jag ska till tandläkaren. Där har vi också något som kan ge en saftig räkning!
Jag kanske skulle ha tagit det där jobbet på fredag ändå...

Kommentarer
Postat av: Elin

Å, både tandläkarbesök och bildoktorbesök på samma vecka... 2 saker som ofta kan generera en del kostnader! Hoppas både tänder och bil mår bra så det inte blir så dyrt :)

2009-09-10 @ 17:10:44
Postat av: Linda till Elin

Mm...och måste jag välja mellan tänderna och bilen, så väljer jag nog ändå bilen, för jag vill inte bli borrad i!!!! XoS

2009-09-11 @ 09:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0