September

Anledningen till att jag drar mig för att åka in till stan efter jobbet! Skulle till Allum i Partille igår, men alla vägar bär till Tingstadstunneln! Tog mig nästan en timme (kändes det som i alla fall), att komma dit. Käkade GOD burgare på MAX med smältost till stripsen (ett måste), och straffades med magknip.
Lämnade tillbaka ett hölster, men hittade inte den enkla typ av svarta träningshandskar som jag var ute efter.

Drabbades av minnesförlust (inte ovanligt) när jag åkte från jobbet idag. 
Insåg när jag nästan var framme, att jag glömt rena underkläder att ha efter combaten idag. Ok, ingen större fara. Obehagligt, men det går.
Insåg sedan att jag glömt lunchen. Ok, får köpa lunch idag.
Och insåg att jag glömt bältet som är ett måste för att hålla benhölstret på plats! Noooooooooooo! 
Tänkte sedan att det kanske inte var någon större katastrof. Igår var det så få bokade på passet att det kanske ändå skulle bli inställt. Kommer till jobbet och ser att den magiska gränsen på fem deltagare överskridits. Happ, det blir pass, så det var bara att blåsa hem igen! Det blir en mini-turbo-lunch framför skärmen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0