På golvet...

...hos Andreas och Elin. Jag har gullat med Noel i typ tre minuter, vilket är nytt "Linda-interagerar-med-barn"-rekord! Vi bjöds hit på middag innan GAIS-matchen, mycket nice! Dock lär man sig aldrig! Eftersom det kan bli lite tight med tid innan matchen, svängde jag in på macken på vägen hit. Eftersom det är så himla dyrt med snacks på Gamla Ullevi, tänkte jag vara smart. Jo tjena, blev både Pringles, dricka och godis!

Oo hämtade sin nyservade Goldie efter jobbet. Dryga elva tusen pix gick det på!

Min kamera har slut batteri! Ska se om jag kan krama ur en bild under matchen.

Kommentarer
Postat av: Anna

ELVA TUSEN? 11000? Men vad gjordes för det priset? Jisses.

2009-09-28 @ 18:23:42
Postat av: Anonym

Ja 11000 var saftigt... hoppas nu Goldie spinner som en katt! Nu har du hållt Noel 2 gånger sen i lördags, det är ju kalas :) Han vänjer sig vid Tant Linda också så kan ni vara barnvakt sen :)

2009-09-28 @ 19:29:39
Postat av: Elin

Hoppsan, det var jag som skrev det andra inlägget :)

2009-09-29 @ 06:50:58
Postat av: Linda till Anna

Jadu, de bytte nåt med bromsarna fram, fixade nåt skrammel från motorutrymmet, och så tror jag kamremmen byttes. Uschligt jag vet!

2009-09-29 @ 08:19:39
Postat av: Linda till Elin

Ja, det hoppas jag med!

Men visst är jag duktig! Är riktigt imponerad faktiskt. Barnvakt går alltid bra, så länge Oo är hemma! ;o)

2009-09-29 @ 08:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0