Hm...

Varför? För att jag är för snäll? Inte kan säga nej? Inte vill köpa ännu större storlekar på byxorna? Tjäna pengar? (föga sådana i detta fall iofs).
Såg på Intranätet att Asma behövde hjälp nästa vecka. Jag velade och kunde inte bestämma mig. Jag har ju tillräckligt nu ändå!
Så ringer hon och frågar, och då är det kört. Klart flickan måste få vara med på sin nollning på Chalmers!
Men nu jäklar! Snart blir det att shoppa byxor igen, i mindre storlekar! Måndag innebandy, onsdag combat, torsdag combat, lördag innebandy, och så några inhopparcombat däremellan!
Synd bara att jag inte tycker det är särskilt roligt att shoppa kläder. Kanske det var dumt att skänka bort brallorna som jag aldrig trodde jag skulle komma i igen. Men å andra sidan ska jag kanske inte vara så kaxig ännu. Dessutom är det kanske enklare också att stanna där jag är. Så slipper jag byxshopping åt någondera storlekshållen!

Funderar på vilken Ericssonmobil jag ska byta till. Den ska ha bra sms-knappar, stor display, snygg design, inte kosta en biljard och ha bra handsfree. Något tips?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min telefon (nej garantin gäller inte) har gått sönder så jag beställde följande igår:



http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w508?lc=sv&cc=se



kostade cirka 2200 utan abonnemang.



Jag hade två krav. 1. vikbar. 2. windows live messenger. :o)

2009-09-03 @ 14:57:31
Postat av: Anna

Mmm, det var jag igen... Suck, jobbigt när namnet inte förprogrammerat på jobbet.

2009-09-03 @ 14:58:24
Postat av: Anna

Men om du vill ha en billig kamera så kan du få min. GRATIS! Det enda felet är att en plastfilm har lossnat och jag vägrar limma tillbaka den själv. :o)

2009-09-03 @ 15:00:49
Postat av: Linda till Anna

Åå, den såg snajsig ut! Men varför byta? För plastfilmen? (Fullt godtagbar anledning iofs!) :o)

2009-09-03 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0