Java

Är nu hungrig som en varg! Har timrapporterat och börjat sätta mig in i Javaprogrammeringens värld. Inte helt lätt! Jag har svårt att hålla koncentrationen när de andra som sitter här tjötar stup i kvarten. Solen skiner in genom persiennerna och det är dags att ta helg! Hemma ser det ut som en bomb briserat, så känner jag min själv lär jag vilja ta tag i det ganska snart för att kunna slappna av och verkligen njuta av helgen! Känns alltid bättre att ha det gjort, än att veta att det ligger och väntar framför mig. Tänk om man alltid kunde annamma det?

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Oo

KUl att min energi har kommit tillbaka och jag har bombsanerat ganska rejält medans du har varit på Elan. Nu när du är på väg hem kan jag ju skriva detta, sen skall vi åka till Selma i Sunne så snart du har packat klart den packlistan jag har gjort för dig, men som sagt, allt detta kan man ju skriva nu, eftersom du inte har en chans att se det ännu! :)



Puss

2009-10-09 @ 11:23:14
Postat av: Elin

ååå (eller Oo), vad gulligt :) Det var fint gjort "Skrutten" :)

2009-10-09 @ 12:27:16
Postat av: Stefan

Snyggt jobbat, Lufsen!



Hoppas ni får det riktigt skönt och får rå om varandra! Grattis till tanten som blir äldre!! :o)

2009-10-09 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0