Storebror seer mig, typ.

Fashineras av möjligheten att kunna se satellitbilder från så gott som jordens alla hörn. Tack vare Gulingens underbara fina färg, är den lätt att identifiera bland alla andra anspråkslösa fordon. Själv satt jag nog i det ögonblicket längst ut i den mörka delens övre ände och undrade hur sjutton jag någonsin skulle kunna förstå tillräckligt för att supporta och till och med undervisa i applikationen! Tänk vad tiden går.

Letar man reda på den arbetsplats i Kungsbacka där Oo jobbade då, så ser man också hans Goldie väldigt väl! Är inte tekniken och utvecklingen fantastisk, så säg!?

Vad är det med nojjigheten idag när det kommer till kameraövervakning på allmäna platser? Vad är det folk är så rädda för? Vi vet väl ändå vad som egentligen försiggår bland folk som är som vi är mest, just folk? Kan extra kameror minska överfall, skadegörelse och andra brott, så kan jag bjuda på mitt näspetande på band.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0