Pre-combat

Somnade vid fyratiden imorse! Väl hemma och i säng blir det alltid lite tv för att varva ned, och hamnade precis framför Sex and the city-filmen. Den har jag ju velat se, så självklart fastnade jag utan att bli det minsta trött! När Oo sedan klev upp vid sju för innebandyn, vaknade jag också till, pigg för att jag antagligen inte hunnit somna in ordentligt. Var uppe och snurrade för att kontrollera inköpslistan som han nu skulle få överta, men beordrades i säng och lyckades till slut somna om. När de sedan väl var dags att kliva upp på riktigt var man mer död än levande. Är inte det typiskt? Gårdagen blev dock finfin för arrangörerna, skönt! Över trehundra pers blev det, så hoppas hoppas Möllan börjar komma igång nu!
Hjälpte Pernilla med mackförberedelser, och fick rycka in i garderoben både före och efteråt. Skoj att få hjälpa till lite extra!


Men oj, nu måste jag dra! Till eftermiddag/kväll kommer Stefan, mormor och Tomas på middag. Stefan fyller år! GRATTIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0