Minnesförlust

Filar på inköpslistan, då jag tänkte åka och handla på Maxi på vägen hem, och sugen som jag blev på grisar/anisbröd/pitepojkar, hade jag faktiskt en ambition att göra sådana ikväll. Jag hade ju till och med planer på städning och tvättning vid ett annat inlägg. Så sneglar jag ned i kalendern och ser att det står "Möllan 19.30-00.30"! Jag ska ju jobba ikväll! Något jag också skrivit i ett tidigare inlägg, men totalt glömt bort. Skit också, och ska jag hinna äta något innan, hinner jag inte storhandla som jag tänkt.
Inga grisar, ingen städning (vilket kanske kan låta trevligt, men som bara innebär att det får skjutas fram i helgen så jag blir än mer irriterad över dammtussarna), men framför allt, inget kramande med Oo i soffan som jag sett fram emot! Ibland förbannar jag min ambition att jobba så mycket som jag gör, men går jag och shoppar en laptop för flera tusenlappar får jag snällt kränga på mig kavajen ikväll! Men plötsligt blev jag med ens väldigt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0