Konstigt bloggutseende

Tror förresten jag klurat ut varför headern i bloggen lägger sig sådär vid sidan av. Laptopen har ju nya Windows 7, och där finns en möjlighet för Explorer att anpassa visningen efter sidor som är gjorda för "gamla Explorer". Med en enkel klapptryckning ser min blogg ut som den ska! Men ganska knäppt är det ju, fast något som jag som icke html-proffs inte vågar mig på att korrigera i blogg.se:s färdiga mallar. Märkte av en dum effekt av det felaktiga utseendet, och det är ju att den högra menyn faller ur bild. Det går inte ens att scrolla i sidled för att komma åt den! Irriterande! Men när jag nu har min anpassade sidvisning på laptopen, så ser allt ok ut, och jag förnekar att den egentligen ser helknasig ut för eventuella andra läsare!


Kommentarer
Postat av: Elin

pssst... här ser den lite konstig ut men det är ju ändå innehållet som är viktigast och det är inte konstigt! :)

2009-11-09 @ 16:25:33
Postat av: Linda till Elin

Bara ibland kanske? ;o)

Men ni har inte en sådan där knapp till höger i adressfältet som korrigerar webbsidan?

2009-11-09 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0