Fri passage

Höll på att kapa av mig hälsenan imorse! Passerkorten är nu uppdaterade, så det var bara att trava in via den där snurrgrinden á la nöjespark. Problemet var bara att de där grindarna inte har det bästa manöverutrymmet, och tillåter inte den vanliga steglängden. Stoisk inför andra anslutande arbetare, travade jag lungt vidare med min lunchpåse i ena handen och ryggsäcken över axeln.
Men inombords grät jag krokodiltårar, och vågar inte títta efter och se på det som en gång var en fullt fungerande hälsena!

Oo steg upp med tuppen för att köra till Malmö. Det ser ut att bli knapert till kvällens innebandy, men jag hade ändå tänkt skippa den. Tack vare helgens cachande, får den nödvändiga städningen ske idag istället.  Inget overkill dock. Toaletter och rastning av dammsugare får räcka!

Såg att Anna köpt nya Super Mario Bros till Wii, och enligt några spelrecensioner, verkar det ju himla lajbans just för att man kan spela tillsammans! Ååh, vill också ha nu juh!


Kommentarer
Postat av: Anna

Trots att det sved i plånboken måste jag säga att det var bra. Jag ska försöka mig på att ge mer kommentarer i ett inlägg på bloggen här i veckan...



Hur är det med hälsenan nu då?



Kram!

2009-11-23 @ 08:58:26
Postat av: Linda till Anna

Ser fram emot omfattande recension! :o)



Fortfarande inte vågat titta efter, fortfarande ont! (lite martyrröst). Dummadumma grinden!

2009-11-23 @ 09:16:54
Postat av: Daniel

Städa så där.. som man måste



Sen mycket Mario!!!



2009-11-23 @ 11:36:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Stefan

Hade inte du redan köpt julklapp till Oo?? :o)

2009-11-23 @ 12:45:47
Postat av: Linda till Daniel

Precis, bara så att dammråttorna inte tar över och börjar göra katterna rädda. :o)

2009-11-23 @ 12:48:28
Postat av: Linda till Stefan

Jamen, det var ju bara till Oo. Inte till oss! :oD

2009-11-23 @ 12:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0