Flytt!

Jepps! Jag började uppe på VCC, sedan blev det VAK:s ena flygel en kort stund innan vi landade i en annan flygel intill huvudentrén. Nu är dags igen, ned till PJ4 som ligger inne på själva fabriksområdet, redan på måndag! I ett mindre landskap ska lilla jag sitta med en massa Volvianer med stora ansvarsområden inom sådant jag inte har en aning om! Jag får alltså längre när jag ska upp till PVH och hålla utbildningar, men blir ändå kul med lite miljöombyte. Kanske det är lite varmare där också! Stackars Ulrik får redigera fikalistan igen när vi nu flyttar iväg. Nu sitter jag med poncho och handledsvärmare utanpå min tjocktröja och fryser!

Det har hittills varit ganska fullt upp idag, vilket är kul!
Eftersom jag inte får något fredagsmys idag, föll jag för frestelsen och köpte en sådan där minichipspåse (40 g) och 42-grams Schweizernötchoklad i kiosken. Lär ju inte handla där någon fler gång ändå! Lite intressant dock att jag faktiskt inte fått i mig hela chipspåsen, utan drygt halvvägs, är rätt nöjd. Chokladen försvann dock i ett nafs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0