Duggregn

För att komma i rätt hockeystämning, krängde Oo på sig sin Frölundatröja. Själv försökte jag mig på att virka ännu en dammsugare, men enligt ett annat mönster. När jag kommit tillräckligt för att kunna se storleken, upptäckte jag att det skulle bli en dammsugare modell gigantisk, så jag rev upp allting och gav upp den ambitionen för kvällen. Kände inte riktigt för någonting, utan somnade ackompanjerad till hockey, ösregn mot takfönstret och Oos händer som pillade mig i håret.
Det där pillandet i håret är något som han alltid har gjort, och som får mig att purra inombords. Jag minns en fest hos nån kompis till honom, kort efter vi precis träffats. Oo satt i en stol, och jag på golvet framför honom. Direkt började han pilla med mitt hår, och en tjej i sällskapet framförde med en sarkastisk underton hur typiskt det var för nykära, men snart nog skulle det vara färdigpillat!
Tja, visserligen har vi inte hängt ihop i några tvåsiffriga år ännu, men håret mitt tycker han fortfarande om att greja med! Så mycket som han grejar (typ varje kväll), kan jag oroligt undra när han ska tröttna, men tills dess njuter jag i fulla drag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det underbart att bli pillad i håret... väldigt avslappnande! :)

2009-11-18 @ 09:32:02
Postat av: Linda till Elin

Mm, det är ju det! :o)

2009-11-18 @ 10:04:29
Postat av: Oo

Jag, tröttna på det??? Och det tror du kommer hända?



Puss på dig, se till att ha ditt långa fina hår kvar bara!!! :)

2009-11-18 @ 11:48:51
Postat av: Daniel

Vad gulliga ni e! :))

2009-11-18 @ 12:36:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda till Oo!

Men Oo, man vet ju aldrig!

Men så länge du pillar, finns håret där! :o)

Puss!

2009-11-18 @ 12:46:38
Postat av: Linda till Daniel

Ibland så! Och mindre gulliga ibland! ;o)

2009-11-18 @ 12:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0