Tuffi-tuffi-tuff!

Så tuffar livet vidare, och snart är det fredag. Oo gapade framför tv:n och Frölundamatch igår, så jag gick och lade mig och kollade på combatdvd:n. Och somnade. Klockan var nog inte mer än nio - igen! Väldans vad trött i ögat jag varit denna vecka.

Vi fick en bunta räkningar med räntorna på lånen. Nice va? Och fler lär det bli!

En bild på Oo efter intagen middag, tagen utan blixt.

Middagen bestod av ett nytt recept från Buffé och var riktigt delikat!
Morötter, kålrot, potatis, rödlök och smal kryddig korv. Allt nedskuret i mindre bitar och i en större ugnsform. Olivolja, timjan, salt och peppar och så in i ugnen. Creme fraiche och sötstark senap geggas ihop till god sås till!

Känner mig fortfarande lite...snopen att jag nu ska fortsätta jobba här som om ingenting hänt. Kan inte riktigt beskriva det närmare. Det är ju toppenbra att jag får vara kvar, men hoppar och skuttar inte som jag kanske borde?

Ikväll blir det combat. Sista gången jag kör det gamla passet! Ska möta upp Oo i Frölunda innan och få nåt i magen. Han ska ju på innebandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0