Glömde bara...

...att visa den sista bilden jag tog imorse, som visar vilken skillnad på vädret jämfört med igår! Det är samma vy över Angeredsbron som i gårdagens inlägg!
Det var rejält gråa moln, men klart där bakom. Ingen tät dimma i varje fall som igår, och nu strålar solen från klarblå himmel!


Klämmer in den mindre bra bilden jag knäppte ut genom sidorutan. Ville bara visa hur det ser ut nu i dagsljus. Göta älv och E6:an från Kungälv med morgontrafiken in mot stan. Höger om älven går E45:an parallellt hela vägen in.
Inte riktigt lika vackert som pärlbandet när det är mörkt, men väldigt fin utsikt ändå på dess nya premisser!

Hihi, nästan lite kul att se exakt samma vy vid olika tillfällen, och se vilken skillnad det är! Ja, jag är lättroad! Skulle kanske kunna vara något att fortsätta med? Fast kanske med någon roligare vy än Angeredsbron? Som en webbkamera, fast  "en-om-dagen"-klipp som sparas i min blogg! Vad skulle det kunna vara för vy? Jag själv i badrumsspegeln på morgonen? Huga nej! Ut genom panoramaförnstren? Kylskåpet? Förslag? :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0