Bara lite, lite...

...huvudvärk idag. Måste vara chocken över att ha soffa och säng som kroppen nu försöker anpassa sig till. Både jag och Oo var sega imorse. Tidigare hade jag inga större problem att kliva upp, eftersom man hade så ont i ryggen av luftmadrassen. Nu skulle jag kunna ligga kvar någon timme till!

Efter att ha inhandlat två baguetter på Café Skåne (missade avfarten, så det blev en liten omväg), drog jag ned till Kungsbacka och hjälpte Oo plocka lite ordrar. Det är märkligt tillfredsställande att gå där med sin plocklista och leta reda på de produkter som ska skickas till den eller den frisörsalongen!
Väl hemma körde jag igång en tvättmaskin och tog en skön bastu innan vi lade omkull oss i soffan för CSI Las Vegas.

Ikväll har Oo årsmöte med bostadsföreningen i Lindome. Jag antar att han kommer att bli avtackad för sin tid i styrelsen. Han ringde och meddelade att alla räntor och läskigheter för både Kondi och Igla nu dragits från kontot. Dryga 30 000 hela kronor. Nästan Oos önskade soffa! Kanske tur att det inte blev någon sådan...

Verkar förresten som jag inte behöver frukta Oos vrede över eventuell födelsedagspresent. Fast det berodde visst på vad det var för något, så han hävdade bestämt att han var tvungen att få reda på det för en korrekt bedömning. Ha!














(Punktering och krock. Precis vad man vill börja sin dag med!)


Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Svar: Nej den gör ju inte det. :)



Skönt att ha en så mjuk och gosig säng!

2009-03-31 @ 09:05:59
URL: http://www.minbebis.com/mamma_stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0