Tel-Aviv

U2 kommer till stan igen, och deras jättescen börjar ta form på Ullevi. Det är ju nästan sjukt vad stor den är där den tornar upp sig inifrån arenan!

På den andra Ullevi ska IFK spela mot Tel-Aviv ikväll, så jag ska kränga på min min kycklinggula jacka och hoppas på att regnet uteblir.

Gårdagens pass ställdes in, så jag åkte till Ullevis anläggning och var med på Martinas combatpass. Urk vad jobbigt det var! Det är så otroligt mycket mer ork och energi man har när man står framför alla deltagare istället för bland dom, om det inte är en riktigt bra instruktör och klass man är med på. Hittills har jag nog bara varit med om det på konventen, vilket å andra sidan kanske inte är så konstigt, då det bara är instruktörer bland deltagarna också! :o)
Fast igår kändes måndagens pass fortfarande rejält i armarna, så fort vi körde igång. Urgh! Nu ska jag i alla fall vara anmäld till nästa kvartal i september, Body Combat nummer 41.

Jag fick lite ärenden utförda igår också. Bland annat köpte jag två köttätande växter!















När jag bytte jord i en av blommorna i sovrummet fick vi en helsickes massa blomflugor på köpet, och då menar jag massor! En vinägersfälla tog en del, men tändstickorna, vars svavel skulle verka avskräckande funkade föga. Nu har jag både vinägersfälla och hungriga växter, så får vi se om beståndet decimeras!

Jag funderar allvarligt på att ge en handsfree en ny chans. Jag har ju provat olika blåtandsmojänger, men antingen har ljudet eller passformen inte varit tillfredsställande. Nuförtiden pratar jag väldigt sällan i mobilen, men när jag gör det en längre stund, så får jag faktiskt ont i huvudet! Eller inte riktigt sådan där vanlig dunkande eller värk, utan mer liknande ett tryck som känns väldigt obehagligt. Handsfreen med sladd som följde med mobilen var ju fullkomligt värdelös. Jag hörde knappt vad den andre sade, och tvärtom. Kanske det är värt att satsa lite pengar på en kvalitativ blåtandsmojäng ändå... Brukar bara bli dumsnål när jag väl står där i butiken, jag menar jag klarar mig ju faktiskt utan.

Kommentarer
Postat av: Anda

Vilka coola växter. Hoppas de fyller sin funktion. :o)

2009-07-30 @ 09:21:18
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Anda

Psst! Jag hittade just en cool bild (och mönster) på en vattenmelonsmössa:



http://www.spudandchloe.com/blog/2009/07/watermelon-hat-free-pattern/

2009-07-30 @ 09:39:43
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Bröllopsbloggen

Hej hej slumpades in på din fina blogg...

ville bara säga att jag tycker den verkar bra och kommer kika in igen



kram

2009-07-30 @ 10:09:03
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Linda till Anna

Det hoppas jag med! Hur ska man annars bli av med flugeländena?

Men mössan var ju helcool juh! Hahaha!

2009-07-30 @ 10:23:15
Postat av: Hannah

Hey Linda!!! There's the thing called loudspeaker to use if your bluetooth giving you headaches...hehehe



Cool looking plants there!!!



p.s) Thanks a million for your package!!

2009-07-30 @ 13:14:35
Postat av: Linda till Hannah

Hehe, tried that, but its useless when driving. Cant hear a thing!



Ps You're welcome! :o)

2009-07-31 @ 08:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0