Just det

Förra veckan ägnade jag några timmar åt ett hemsideförslag åt garnbutiken jag gillar.
Nu ser hennes hemsida ut så här, och mitt förslag ligger nu tillfälligt under min hemsida här. Jag tycker alltid att det är lite svårt med färgerna. Först gjorde jag en annan layout i gult, men så upptäckte jag att Deisy design nästan hade exakt likadan! Jag funderar på att göra "rubrikdelen" i samma stil som hon har på sin "logga" i skyltfönstren, dvs annat typsnitt och vit-röd. Den är så pass enkel att jag borde kunna återskapa den i Paint Shop Pro. Men vi får se vad damen säger. Jag insåg när jag mailade henne igår , att jag inte vet vad hon heter!

Nu är mina sidor som sagt bara ett förslag, och innehållet därför ytterst snabbt och enkelt gjort. Jag är ju heller inget hemsideproffs med kunskap om supertjusiga funktioner och designer, men jag är öppen för tyckanden och åsikter!

Du regnar det ute förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0