Vad tråkig...

...min blogg blev utan bilder! :o(
Knapert med tid (och braig uppkoppling) hemma, och mindre snygga möjligheter att ladda in på jobbet, har tyvärr den effekten. Tills uppkoplingen hemma är "up and running", är jag rädd att det kommer fortsätta så här torftigt på bildfronten.
Tröktråkigt!
Det är så totaldött på supportfronten att jag nästan undrar om inköparna gått hem, eller aldrig kommit hit idag över huvudtaget! Jag filar lite på presentationerna, vilket i princip är det enda jag kan göra.
Kan ingen få lite problem snart så jag behövs?? :o)

Kommentarer
Postat av: Marita

Men det är roligt med text oxå:))



Du får helt enkelt visa massvis med bilder sen istället.



//Marita

2009-01-21 @ 13:43:00
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Anna

Gör som en anna(n): Copy and paste från webben. ;o)

2009-01-21 @ 22:22:03
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda till Anna

Hehe, ok!

2009-01-22 @ 08:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0