Tidigt på plats...

...var jag idag! Johan är ju back in business, så när han studsade upp kvart i sex, kunde inte jag låta bli att kliva upp strax därefter.

Här är min nya mobil i varje fall! Gillar inte heandsfreen, då den är mer "musiklyssnarinriktad", och mitt gamla passar naturligtvis inte. Det är så fult av Nokia att köra tillbehör som inte är gångbara mellan deras olika modeller, så man blir tvungen att köpa nytt! Otroligt nog så passade laddaren i varje fall!

Hela adressboken är borta, så att återställa den blir ju skojjigt. Dock gjorde jag en backup (tror jag) på datorn från den andra mobilen. Men det skulle inte förvåna mig om det inte fungerar att föra tillbaka den till denna modell. Har inte hunnit prova.

Ska betala räkningarna här idag, för att få det gjort på en dator med bra uppkoppling.

Fick hälsa på en av grannkatterna igår också! Johan hojtade att den var utanför fönstren igen, så jag kikade ut och lockade lite. Den var jättefin, och kelig som tusan. Maja var inte så imponerad dock och fräste modigt bakom min rygg.

Lite trött i ögat. Har inte riktigt vaknat till ännu känner jag...
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mobilen ser ju fin ut. Ja, det är bängligt att byta telefon. Trots att man håller sig till samma märke krånglar det.



Har du skickat mig nåt mail från jobbmailen än? Det har inte dimpt ned något här... :o)

2009-01-26 @ 10:27:47
URL: http://andasblogg.blogspot.com
Postat av: Linda till Anna

Hm...konstigt! Jag har ju skickat till gmail-adressen.

Nu skickade jag ett till ditt jobb istället! :o)

2009-01-26 @ 11:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0