Semlasemlasemlasemla!

Just det! Jag har precis glufsat i mig årets första semla! Och det är Christoffers fel! Vi skulle bara slå följe bort till cafét/matsalen/restaurangen, jag tog inte ens med några pengar. Men så står de där så oskyldigt men ofantligt frestande - semlor!
Och när så Christoffer så geenröst erbjuder sig att betala, så är det ju kört. Ett stycke semla har nu fått sig ett nytt definitivt slut!

Sitter och filar på mina presentationer på engelska som behöver uppdateras. Fick veta att jag om några veckor ska utbilda ett gäng, på engelska. Så det blir att fila på de engelska termerna tills dess! Ska bli kul dock.

Kan också meddela att träningsvärken faktiskt inte är så illa ändå. Ännu...?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå semla! :) Det var jag så sugen på häromdagen men de som fanns på Maxi såg inte så lockande ut så blev inga då. Kanske får ta och fixa en semla efter jobbet! Skönt att träningsvärken inte kommit.... än! :)

2009-01-16 @ 09:49:45
Postat av: Linda till Elin

Det är surt när man är så sugen, och så ser de inte alls aptitliga ut! Hoppas du hittar en riktig gräddsemla efter jobbet! Min hade sådan där "spraygrädde" som inte är lika god. Snåla med mandelmassan ver de också!

2009-01-16 @ 10:15:15
Postat av: Anna

Jag åt en saffranssemla just innan jul. Det var inte tokigt det heller. :o)

2009-01-16 @ 10:57:55
URL: http://andasblogg.blogspot.com
Postat av: Elin

Ja, får nog gå förbi ett ritkigt bageri! På Maxi stod de i en låda och hade säkert stått hela dan och då ser de inte lika smarriga ut! :)



Snart dags att bege sig från jobbet! :) FREDAG! =)

2009-01-16 @ 13:21:59
Postat av: Stefan

Kan du inte testa dina engelska presentationer på Oo så han kan få ett gott skratt? :o)



(Han brukar vara finkänslig, i alla fall mot mig ;o))

2009-01-16 @ 18:55:08
Postat av: Linda till Stefan

Vet inte riktigt om jag vill bjuda honom på det nöjet! ;o)

2009-01-16 @ 18:59:28
Postat av: Marita

Gahhhhh...inte äta semlor än!!!!

Här är vi stenhårda med ingen semla förrens just på semledagen.

I år tänkte jag hoppa den helt:))



//Marita

2009-01-17 @ 07:37:18
URL: http://amors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0