Friday!

: Mysbyxor, svart långärmad top, stickade långkoftan, sockar, handledsvärmare och täcke

Hör: Johans klickningar framför Runescape och Camilla Läckbergs "Tyskungen"

Har: Ätit pizza!

Ska: Dega vidare framför skärmen en stund innan tv:n


När man masar sig upp i ottan får somliga ligga kvar och mysa.

Husse och matte är äntligen hemma, och latmaskarna har käkat pizza till middag.

Vi började lyssna på Läckbergs bok i bilen på väg till Sälen. Jag har ju läst alla hennes böcker, men det är kul att Johan också gillar dom!


Märker att det är grymt svårt att koncentrera sig på skrivningen medan man lyssnar! :o)




Gött med helg nu i varje fall.


Kommentarer
Postat av: Marita

Jag har oxå läst Läckbergs alla böcker-superbra tycker jag.

Häller med supergott med helg t o m....

//Marita

2009-01-17 @ 07:35:11
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Marita

Jag igen:))



Ville bara berätta att du med din fantastiskt fina,roliga,utlämnande,sorgliga,berättande,braiga blogg har fått en utmärkelse inne hos mig:))



Tjingeling.....marita

2009-01-17 @ 22:56:41
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu får det väl ändå vara slut på degandet snart, evigheter sedan bloggen uppdaterades ju!!



Intresseföreningen kräver skärpning! :o)

2009-01-18 @ 15:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0