Zzz!

Urk, det var riktigt segt att kliva upp idag! Upptäckte i Gunnilse att jag glömt lindorna till kvällens pass, så istället för att flänga hela vägen efter jobbet, vände jag och hämtade dom direkt. Därför blev jag "sen" till jobbet, två minuter i åtta! Och upptäckte jag att glömt passerkortet... Det åkte jag däremot inte hem och hämtade, utan snälle Christoffer fick släppa in mig.
En lugn och skön kväll med Oo igår, och jag var nog lite kaxig när jag trodde att jag skulle bli klar med mössan. Men alla fröraderna är klara, och den gröna toppen påbörjad. Och när man väl kommit dit brukar det gå ganska fort! 
Idag lär det dock inte bli så mycket gjort i och med att klockan brukar vara närmare halv tio när jag är hemma efter passet.
Johan fick nog kontrollera var han satte fötterna när han klev upp, då jag hört en Fiaspya någonstans utanför sovrummet under natten. På mattan. Tack katten.
Oo blir ännu senare än mig, då han ska på Frölundamatch tillsammans med Andreas. Oo hejar på Frölunda och Anderas på Rögle. :o)

Zzzz!

Kommentarer
Postat av: Elin

"Det man inte har i huvudet får man i benen" ... eller under motorhuven i ditt fall :)



Blir det Alla Hjärtans dag passet idag då? Är det Combat till smäktande kärleksballader då? Svårt att se det framför mig :)

2009-02-12 @ 08:55:05
Postat av: Linda till Elin

Hihi, just det!



Hahaha! Ja, det hade varit intressant! Lite knepigt att få till "fighting-andan" till Celine Dions "My heart will go on" eller nåt!

Nej, vi försöker bara vara hjärtligt glada och fightas om vår "Mr X"! ;o)

2009-02-12 @ 09:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0