Vickan + Danne

Okej, de ska visst gifta sig ändå. Wow. Stora rubriker överallt.
Är det någon som bryr sig verkligen så pass att det förtjänar sådan uppmärksamhet? Själv tycker jag det är förjäkligt att mina surt förvärvade skattepengar ska gå till deras omotiverade lyxliv!

Jaja, tjöta om "någon som representerar landet", "traditioner" och gläglägläh! Ta väck hela eländet säger jag, eller låt familjen knega och leva som en vanlig svensson! kan de representera något man kan känna lite stolthet över!

Usch, nu blev jag sur, och bara för att jag ödar energi på att vara sur blir jag ännu surare! Måste gå in på Blixmans blogg och titta på lite cupcakes igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det ska bli lite kul. Har du sett klippet på webben. Lite töntigt kanske men ack vad mycket duktigare de yngre var på att "tala till folket". Kungen och drottningen var ju tvungen att ha fusklapp. Hehe.

2009-02-24 @ 15:22:45
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda till Anna

Hm, nej jag har inte sett det. Päronen kanske börjar bli lite senila? ;o)

2009-02-24 @ 15:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0