Varmt?

Det suckas och pustas omkring mig över hur varmt det är i vårt landskap idag. Helena slängde frustrerat av sig sin sjal hon annars alltid har på sig. Jag sitter här med min långärmade tröja, långa kofta, långkalsonger och poncho i knäet, och tycker det är skönt!
Förstår inte vad det är för fel med folket här inne... fniss!

De Volvoanställda har snygga små namnskyltar vid sina platser. Vi mindre värda konsulter har det inte. I vilket fall har vi en som heter Ulrik här. Intill hans bås står en hink! Hö-hö-hö!
Detta noterade jag först nu när jag gick för att slänga mitt bananskal (och locka bort bananflugorna).

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag drömde om dig inatt. Att du var jagad av dina föräldrar och var tvungen att fly... När jag vaknade insåg jag att du inte måste göra det längre... Kraaam!

2009-02-24 @ 10:23:29
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda till Anna

Mina föräldrar förekommer emellanåt i mina drömmar, och sällan i positiv bemärkelse. Men än så länge har jag sluppit bli jagad i varje fall! :o)

Kram!

2009-02-24 @ 10:37:57
Postat av: Elin

Varmt ja... fick gå upp och öppna balkongdörren häromnatten.. :) Det du! :)

2009-02-24 @ 20:37:00
Postat av: Linda till Elin

Dö, dö, dörren? Brrrrrrrr!!

2009-02-25 @ 10:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0