Mössor!

Fick en bild av  Elin på en "jordgubbemösseklädd" syster och systerdotter. Jättesöta! Fantastiskt kul att se mina skapelser pryda och glädja någon annan! Skulle vara kul med riktiga bilder som jag kan lägga in här, på mössklädda allt eftersom de nu passar...! :o) Piiik!

Det blir lite stressigt efter jobbet idag. Eftersom Johan har Gulingen måste han ju skjutsa hem mig. Sen ska han vara utanför Skandinavium kvart över sex för att få sin biljett till matchen av Nicke. Hampus är en av de knattar som ska spela i en periodvila!
Jag hade kunnat gå lite tidigare, men det spelar ändå ingen roll eftersom jag ska få en nyckel och lite papper av gamla ägaren till huset. Han jobbar på Volvo (lastvagnar tror jag det var), och skulle komma hit strax innan fem och lämna det. Så det blir verkligen ett flängade för Gulingen och Oo ikväll!

På lördag är det "Alla hjärtans dag", vilket föranleder att vi ska ha specialpass på combaten på torsdag. "Hjärte-special"! :o)
Problemet som nu tillstött är bara att vi saknar en "Mr X"! Den vi tänkt kunde inte, så nu står vi där två tjejer utan karl! Hur ska det gå?

Får se om vi lyckas jaga fatt i någon tills dess...hoppas det!

Kommentarer
Postat av: Marita-5 kilos listan

Kan inte mr Oo ställa upp på lördag då o låtsas vara Mr X....hehe....



Ha det gott//Marita

2009-02-10 @ 15:52:51
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Marita

hehe såg efter jag postat att det stod Marita-5 kilos listan bakom postat-hade glömt o ändra....fniss....men nu är jag bara Marita igen..hehe

2009-02-10 @ 15:57:25
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Linda till Marita

Hehe, undrade lite över namnändringen! :o)

det hade onekligen varit lite kul om Oo ställt upp, men jag tror han inte är så pigg på det! Xo) Killen ska ju liksom instruera också! Hihi!

2009-02-10 @ 16:01:31
Postat av: Anonym

Tänkte också direkt på Oo, eftersom hans mailadress innehåller mrX på något sätt väl?! :) Självklart val! :)



Har lgt upp en riktig bild på bloggen på Karin coh Linnéa nu i jordgubbsmössorna! De var så fina i dem, och blev jätteglada för dem båda två! :)



Tack än en gång! :)

2009-02-10 @ 17:14:20
Postat av: Elin

osså, var det namnet också dåja... men det förstod du nog ändå! :)

2009-02-10 @ 17:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0