Hittade en...

... som verkade lite kulig. Hallå, det är ju fredag!

Det här är svårare än du tror!
Regler: 
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!


1. Vad heter du? Linda
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lila
3. Flicknamn: Lena
4. Pojknamn: Linus
5. Yrke: Lärare
6. Färg: Ljuslila? Heh.           
7. Klädesplagg: Lovikavantar (ett plagg eller hur?)
8. Mat: Löksoppa
9. Sak i badrummet: Lotion
10. Plats/stad: Luleå
11. En orsak att vara sen: Latmasken?
12. Något man skriker: L-U-L-E-Å-Å (TJA-LA-LA-LA-LAA!!)
13. Film: Lust och fägring stor
14. Något man dricker: Latte
15. Band: L...L....Lili & Susie?
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn:  Linnégatan
18. Bil: Lexus
19. Sång: Långa bollar på Bengt
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Ligga sked? :o)

Någon fler som har lite att göra? :o)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe.. Vad glad jag blev när du valde Luleå. :o) Men du... 10 och 12 är ju då som samma svar, eller? ;o)



KRAAAAAM!

2009-02-20 @ 17:39:01
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Får inte svara med sitt eget namn och fråga ett??

2009-02-20 @ 21:49:00
Postat av: Marita

Denna måste jag sno sen till min nye blogg....undrar lite över fråga ett jag med som postat av:



man får inte svara med sitt namn...men fråga ett är ju just en fråga där man måste svara sitt namn....hmm.....kört redan på fråga ett alltså....hehehe



ha det gött//Marita

2009-02-21 @ 09:04:52
URL: http://amorsblogg.blogspot.com
Postat av: Linda till Anna

Ehm, fantasin fick akut torka ok!? ;o)

2009-02-21 @ 22:24:31
Postat av: Linda till Marita

Ny blogg? På blogspot? Hm...är den bättre? blogspot alltså, din blogg lär vara lika bra! :o) Varför byta? nyf

2009-02-21 @ 22:26:02
Postat av: Marita

Jag bara testar o ser om där är lättare,enklare....har många bloggar jag kikar in på där oxå....men nja jag vet inte än om jag gillar stället-får ge det nån dag eller 2 till...stör mig på vissa grejer alleredan...ja det återstår o se kanske jag stannar kvar här istället...//Marita

2009-02-21 @ 22:34:39
URL: http://amorsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0