Dont worry, be happy!

Trodde jag missat den under förmiddagen, men så knäpptes den igång och har nyss trallat färdigt! :o)
Jag är alltså tillbaka på min plats efter en snabb vecka där jag huvudsakligen befunnit mig borta i PVH. Körde en del support på plats när jag ändå var där borta. Det är kul att gå runt bland inköparna och faktiskt få se ansiktena bakom samtalen för en gångs skull!
Halsen känns liiite bättre, medan näsan blivit liiite tätare. Min teori om ett snabbt förlopp har förstärkts.
Sitter och sörplar Cocacola, då min Oo förmanat mig att dricka ordentligt under dagen. Duktigt va? Att han sedan kanske inte avsåg vansinnigt onyttig läskeblask må vara hänt. Jag dricker juh! :o)

Vill hem och bara dega! Men nej, man ska kränga på sig kavaj och stå och glo på andra som dansar och har roligt! När jag tar så lite vaktjobb som jag nu gör undrar jag om det är värt att jag fortsätter att förnya förordnandet nästa gång. Nu var det ganska nyligen jag gjorde det, så det är något år innan det är dags igen. Men just nu känns det lite meningslöst. Det känns ju ändå ganska bra att ha brickan för de där lätta goa jobben som danskvällarna faktiskt är. Jag är bara gnällig just nu. Fy på mig!
Rolf som ska hålla mig sällskap ikväll får se till att hålla mig vaken, och ge mig senaste uppdateringen om vad som händer i ordningsvaktsvärlden.

Hoppas alla får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, om man bara säger att man ska dricka, så kan man ju inte klaga på vad drickandet består av! Då får man ju specificera vad drickat ska bestå av - t.ex. vatten som (också) kan vara bra vid fökylning ;)



Lycka till med jobbandet ikväll, hoppas att det går smidigt! :)

2009-02-06 @ 16:25:33
Postat av: Linda till Elin

Precis! :o)



Tack, det lär det göra ur ordningssynpunkt i alla fall! Kan bli värre ur pigghetssynpunkt bara! XoP



Hoppas ni får en trevlig kväll! Ses imorgon!

2009-02-06 @ 16:30:01
Postat av: julia

Nope ingen snögubbe som jag kunde se... :S

2009-02-06 @ 21:05:23
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anna

här blev det en härlig barnfri fredag. minus 22 grader ute - vad sägs om det? längtar du inte liiiiite hem till höga snödrivor och kyla? ;o) Jag längtar efter dig iaf!



Kraaaam!

2009-02-06 @ 23:05:28
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Anna

När jag tänker efter så kanske längtar är fel ordval. SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAR! Är nog mer rätt. ;o)

2009-02-07 @ 11:11:49
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda till Anna

Ååh, minus 22 lät ju iofs inte så mysigt, men snööö!!



Och det finns gott om fina hus till salu här nere också, det vet ni va? ;o)

Kraam!

2009-02-09 @ 09:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0