Choklad...

...är bra till frukost va? Christoffer var en sväng till Tyskland med sin familj i helgen. Som tack för schampon och sådant som jag haft med från Oo, så fick jag en påse m&m:s, och en jätteförpackning Winegums! Wee!!

Jag ska försöka låta bli att öppna Winegumsen och ta hem den intakt...försöka!
När jag var liten vägrade jag smaka på de svarta, då jag var säker på att de var lakrits, vilket jag inte gillar! Men de är ju godast av allihopa! Av någon anledning har de en förmåga att ta slut först också när man har en sådan påse, så när Basset's lanserade egna påsar för respektive färg, var jag ju inte sen att prova en med bara svarta! Och då var det ju inte alls lika gott! För mycket av det goda helt enkelt, är inte det typiskt? Man suktar och trängtar efter något specifikt, och ratar det snarlika. När man sedan får obegränsad tillgång, tappar det sin tjusning. Snacka om att man är bortskämd!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmmm. Vad gott! Nu blev jag ju alldeles godissugen och det är inte ofta. De svarta är ju mumsigast av alla. Peter köper alltid sura vingums och jag hinner kanske ta en innan de är slut. :o)

2009-02-17 @ 09:29:40
URL: http://andasblogg.blogspot.com
Postat av: Oo

Antar att Winegums var till mig, så öppna inte den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Puss

2009-02-17 @ 09:58:22
Postat av: Linda till Oo

Men Oooo!!!!!!!!



Puss!

2009-02-17 @ 10:04:30
Postat av: Oo

Inga men, dem är till mig!!! Tyckte du skrev att det var tack för shampoot????



Puss

2009-02-17 @ 10:38:56
Postat av: Marita

Mums så gott o visst är de svarta helt klart godast-efter dom är det gröna som gäller för min del:))



Mycket fint foto-perfekt skärpedjup.



Ha en bra dag



//Marita som är småsjuk idag....men som ska stå ut idag o imorrn med sen är det 11 dagar ledigt som gäller

2009-02-17 @ 10:47:00
Postat av: Linda till Oo!

Ja men...men! Jamen Oooo!

2009-02-17 @ 11:10:28
Postat av: Linda till Marita

Hehe, verkar som alla tycker de svarta är godast! För mig kommer de röda på andraplats!

Och tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för fotot...skulle vara intressant att se resultatet om jag själv provade ta en likadan! :o)



Usch, krya på dig! Och elva dagar är ju något att se fram emot! :oD

2009-02-17 @ 11:12:32
Postat av: purplerain

Klart man ska äta choklad till frukost. Gärna till middag oxå.

2009-02-17 @ 13:31:47
URL: http://www.purplerain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0