07.51

Lite hostig och slemmig, men på rätt väg!
Johan kom inte iväg till jobbet med sin Goldie...De hade ju inte saltat/plogat så som de alltid gjort hittills till morgonen! Okej, nu är Johans vinterdäck inte i bästa skick, men hade de saltat så hade han nog klarat det. Nu fick han surmulet vänta tills vägunderhållet kom, alternativt åka med mig och ta Gulingen vidare sedan. Jag fick övertala honom att åka med mig, för föraren kan ju ha blivit sjuk eller vad som helst!
Gulingen tuffade upp för backarna utan större problem, så nu är Gulingen i Kungsbacka! Eller han kanske inte riktigt hunnit fram ännu.

Nu får han hämta mig och lämpa av mig hemma innan Gulingen får åka in till stan igen, då Johan ska kolla på Frölunda ikväll. Jag gillar min Guling! Guling är bra!
Guling är smutsig...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Så blir det när ni nödvändigtvis måste bosätta er ute i ödebygden! Undrar om ens GPS-en hittar dit? :o)

2009-02-10 @ 11:00:45
Postat av: Linda till Stefan

Det fick ju bli så för att Johan skulle få hoppas och leka i skogen!

GPS:en? Inte en chans! ;o)

2009-02-10 @ 12:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0