Möte...

Hela inköpsavdelningen är på möte resten av dagen, så jag har det väldigt lugnt just nu!
Har bokat upp nästa helg i Växjö! Vi vill ju använda bonuschecken hos Scandic som vi fick av Uffe, och den helgen är liksom sista chansen. Samtidigt tänkte vi köra en omgång på Boda Borg i Sävsjö som nästan är på vägen. Vi tycker båda att Boda Borg är så himla skoj, och även om vi varit på den i Sävsjö förut, så klarade vi ju inte alla rum, plus att de har några nya sedan vi var där sist! Vi funderar på att ordna knäskydd på något sätt, för rackarns vad ont jag fick i knäna efter allt krypande! Man är ingen ungdom längre, det är ett som är säkert!
Imorgon ska Oo åka med mig till jobbet eftersom de har julfest på kvällen. Själv ska jag ut på ännu en lunchcachingtur med Mikael, och kanske Ulrik om han hakar på denna gång. Oj, det är ju lucia på söndag! Jag har blivit vald till lucia en gång, vilket jag bara kan tillskriva det faktum att jag var en exotisk snedöga, och ungarna ännu inte fått upp ögonen för det faktum att lucian ska vara den bystiga och mest populära tjejen i skolan. Just det, jag valdes i lågstadiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0