Mätt!

Mätta sitter vi i vårt rum igen och slappar. Oo spelar Zelda. Kycklingfilé med riktigt god bearnaisesås, grönsaker och friterade potatisklyftor var mums i magen! Dessutom provade jag tre tapasrätter, och visst var de mycket godare än i Spanien!

På rent "bara för att", klämde jag i mig en tallrik glass med chokladsås (de hade tyvärr ingen creme brulee!), medan vi pratade barnuppfostran och firmafester. Gott, avslappnat och skönt!
Inget cachande denna dag i alla fall, vilket känns helt ok. Oo har sitt Zelda, jag har min laptop och combatdvd:n om jag nu skulle vilja. Känner mig lite trött i ögat. Imorgon blir det hotellfrukost!
Hoppas alla där ute har lika go helg som vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0